Wednesday, October 16, 2013

Saya sebenarnya..

Salam...
Alhamdulillah saya jumpa siapa saya sebenarnya. Kerana cuba menjadi orang lain bukan diri sendiri saya terpaksa menahan airmata dan menelan sebak emosi jiwa patriotik menjadi daging. Hari ini saya sebenarnya seorang yang sangat PATRIOTIK ini akhirnya mengambil keputusan drastik menjadi diri sendiri.

Saya mau ingin dan tekad memperjuangkan semangat yg selama ini saya fikir orang lain boleh perjuangkan. Bukanlah ingin menuding jari orang lain tidak betul jalannya tapi daripada menyesal kemudian tidak lagi berguna. Merenung nasib anak bangsa yang semakin jauh dari jiwa bangsa baiklah kiranya saya menyumbang walaupun kesannya mungkin sekadar dipinggiran. Sekurangnya saya cuba.

Saya cinta saya sayang saya kasih pada bangsa saya. Hidup mati untukmu.

No comments: