Monday, December 31, 2012

Selamat Tahun Baru 2013

Salam Tahun Baru...
Alhamdulillah berakhir 2012 yg not-so-a-good-year pada saya. Pertengahan dan akhir yang agak baik dan mengajar saya macam2. 2012 boleh di katakan tahun airmata buat saya. Tapi setiap titis airmata umpama ingatan dari Allah swt supaya saya mengingatiNya. Hidup masih seperti biasa dan tidak byk untuk diceritakan tapi masih berharap esok datang dengan cahaya yang lebih baik. 
Kepada teman... Terima kasih atas pelajaran yang tidak terhingga harganya ini. Walau apa org cakap org kata yang pasti kita sendiri tahu. Mungkin belum masanya Dia beri kesedaran kepada kita tapi cukuplah kita tahu. Tidak perlu kata apa2. 
Semoga 2013 lebih baik untuk kita. Tidaklah punya cita-cita besar atau harapan yang tinggi kerana tidak tercapai mungkin merana badan. Bolehlah gelarkan saya seorg yg tidak opportunist atau apa sekali pun tp yg kenal saya adalah Dia.
Buat semua, selamat tahun baru ya...

No comments: