Tuesday, May 10, 2011

Balqish mengigau!

Balqish first time mengigau. Seronok sgt last 2 weeks main dgn Kak Zara n Abg Imran. Saya ni tak de pengalaman tgk Balqish mengigau. Terkejut n gamam. Bila ingat2 balik sbb apa Balqish duk ngigau tgh malam baru sedar petang sblmnya tu duk main sampai malam, dari pakai baju sampai tak de baju anak kesayangan saya ni punya seronok.
Sian kan Balqish dah kurus sbb tak sihat ari tu. Bila sihat terus main tak ingat dunia. Saya pun sbb anak tak sihat terus takde entry nak tulis. Biasanya saya akan siap kan auto publish entry 3 4 ari sbl tp ni berlambak dah draft tp xde masa nak siapkan betul2. Nantila one fine day ye.

1 comment:

pulut coco said...

smlm nampak u dkt dome pavi...tapi u tgh rancak berborak....

sopping yer...