Tuesday, April 26, 2011

RedGlow dan Solekan Mata

Dari kerana mata... Aduh! Heheh. Saya sgt suka mata galak n tajam. Kebanyakan solekan saya selalunya mmg fokus kat mata... Begitu gak kalau belajar di RedGlow. Haruslah mata tu lebih sikit.

Tapi kalau setakat nak jalan2 n mkn2 solek tak delah melampau. Tapi pada yg berani apalah salah nya kan.. heheh...

Ni kalau nak pegi dinner boleh gak try yg sharp gini. Tapi saya tak kenan tang lipstick. Cantik dah cuma saya suka lipstick matte n nude.

This is sooooooooo Najwa. Ni dia malas nak pakai mascara la kot. Lips setakat pakai gloss je. Tp kira oklah sbb kdg2 makeup artist ni bukan nya rajin nak mekap beriya...

Ni geng saya Najwa dan Hasma yg sama2 mengajar di Akademi RedGlow. RedGlow ada menjemput ramai lagi makeup artist yg lain seperti AyangKamel, Valshuq, Apple, Amy Janz dan Amy Ameera.

Kepada yang berminat nak join kelas ni secara PERCUMA boleh emel ke edu.redglow@yahoo.com. Anda boleh pilih kampus Dungun atau Shah Alam.

No comments: