Thursday, April 28, 2011

Reasearch untuk doctorate

Terbeban atau teruja?
Entah. Tapi dua2 pun ada. Yelah. Mana tau saya pregnant tgh2 wat research. Mmg slow lah jawab nya. Dah la wat objektif utk research pun ambil masa... Nasib baik sv sgt supportive n rajin blk KL ni...

I am now developing my survey instrument. Huh!Valid dan realistik ke? Duplicate ke dok nanti soklan2 aku itu. Pening yet excited. Lagi pun ini lah pengorbanan utk futher study. Malah saya lebih excited dari buat diploma degree or even master... Masa Diploma mmg saya blurrr. Masa Degree mmg terpaksa n lebih kepada enjoy n seronok2 ambik syarat sbb ayah suruh. Master lagi lah. Mmg sekadar memenuhi permintaan ayah tercinta. Tapi kali ni pada mulanya mmg sbb ayah suruh tapi bila Faizal pun support... Saya mula teruja sbb 2 org biras saya dah nak complete doctorate dorang n sorg lagi biras duk busy conferences here n there saya mula terpikat. Saya akan tegar siapkan research saya ini.

Makin seronok bila saya dah dpt Research Asisstant. Tq darling sbb jadi RA idaman malaya.Dan! Saya mungkin perlukan korang korang korang tlg completekan survey saya ye... Doakan semua berjalan lancar. Ameen!

No comments: