Friday, April 22, 2011

Balqish baca buku

Balqish kurang aktif seminggu ni. Kena flu sampai idung sumbat. Sian baby saya. Pipi dia pun dah susut. Tapi Balqish ada hobi baru. Suka belek buku sampai terketar2 excited. Baguslah anak mommy kalau suka baca buku. Heheh. Saya ni yg excited terlebih sebenarnya. Bila balqish masuk 6 bulan org kata elok bacakan baby buku. Apa lagi mommy pun pegi MPH beli buku. Niat hati nak beli satu je. Sudahnya dekat 20 buku saya beli. Heheh.

3 comments:

Cik Wanie Ghani said...

alolololo,
comeynyer dia dpt baca buku yer,
nampaknya lps nie akak kena beli byk bukulah utk si balqish kan,
hihihihi:)

ceera said...

yeke kak. saya tak tahu pon. harus saya pergi mph carik buku jugak lepas nie.

keisha baru ada satu buku je, hehehe

Arlina Rosli said...

wanie: hehheh... bukan main lagi geram tgk kaler2 kat buku.

ceera: akak ada baca kt mana tah. baby dah stat blaja masa 6 bulan ke atas. akak beli buku utk shower skali. dia ralit main buku senang mandi dia. cloths book ada gak akak beli kt littlewhiz. ceera introduce kt akak kan site tu? skrg akak da kwn baik dgn littlewhiz. mcm2 beli. heheh.