Friday, March 4, 2011

Sukanya gambo nih

Ayah saya kini digelar Tokki Balqish. Heh! (sy adalah merajuk sbb spatutnya digelar ayah arlina selama ni tapi sudah tukar!) Setiap kali Tokki Balqish pegi oversea brg2 Balqish saja yg byk di beli. Mommy Balqish dah tak best mcm dulu2 (Oppps! Mommy jeles ngn Balqish ar!)...
Kalu dulu ayah saya duk sibuk beli brg utk menantu tapi sekarang beli utk cucu dan menantu. Grrrrrrrr! Korang bayangkan saya dapat Ted Baker n Tods(Okla kot dari dpt keychain je) punya henbag je.. sepatutnya dpt ar skali kasut sbb pegi London tu.... Tu pun nasib baik dpt henbag, tu pun ayah suh pegawai dia pegi beli sbb dia sibuk brg cucu je.
Tapi takpelah. Semua utk Balqish Mommy yg manja. Manja dengan Tokki! Manja dengan Tokwan manja dengan Nenek. Dannnnnnnn paling penting manja dengan Mommy!

No comments: