Monday, March 14, 2011

Saya seorang BERUANG


Saya dilanda kekecewaan dgn diri sendiri. Huhuhukk.. Kenapa saya selalu lapar dan gemok? Bila gi jalan2 saya selalu xde mood nk pilih baju. Tak de mood nak pandang orang lain. Rasa mcm ermmmm seorang beruang. Saya dah tak tahan lagi dah. Saya adalah paling gemok di sepanjang kehidupan saya ini. Korang ada ke tips mcm mana nak turun berat badan tanpa mengganggu BFeeding?
Disebabkan ketiadaan ketahanan diri ini saa telah pun sign kontrak dengan serorang Personal Trainer. Kami akan bermula sesi membakar lemak yg menjadi2 ini. Sekarang saya rasa mcm momma bear... JGN SAMPAI BETUL2 JAAAAAAAAAAAAADI....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




Hah! Jadi gini!Nangisssssssssssssssssssss!

2 comments:

Kancilbiru said...

kah kah kah...

naper cenggitu...ekekee..

jom la pakai PB kak...

Cik Yat said...

tp tang make up menten, i like...hiihihihi