Tuesday, March 22, 2011

Salah paham ni...

Merujuk kepada entry saya ni. Saya baca komen2 yg jadi anon tu sambil garu2 pale. Haih! Tak baik mengeluh tapi mmg nk gak mengeluh.
Komen terbahagi kepada 2. Satu cakap saya tulis pasal Faizal... Masyaallah simpang... Mintak jauh2! Bukan nak cakap2 or nak gebang2 tapi hidup saya sangat baik di samping suami tersayang... Kami mmg tak de problem2 mcm yg korang tulis tu. Malah saya bersama lelaki terbaik untuk saya di sini dan di sana... Ameen!Tak naklah tunjuk2 over happy. Cukuplah kami sahaja yg tau. Sikit2 tu oklah... Heheh!
Keduanya ada cakap saya tulis tu tentang xboyfren? Euwwww! Tak baiklah nak luka kan hati org2 lain. Saya tak pelah saya tak rasa apa2 lagi pun saya sgt2 terbuka. Malah saya tak pernah ditinggalkan mana2 lelaki. Tak pernah dan harap2 tak akan lah ye. Saya berpikir2 jugak nak wat statement kena pikir byk hati. Lebih2 lagi yg kuno dan yg takut pada bayang2 sendiri... Saya dgn ex baik dan tak de prob.. Masih berhubung baik... Lagi pun idup sy bukan berkisar benda yg sama. Mcm2 ada dlm idup sy. Setiap hari sy didampingi ramai org. Famili dan kawan2! Bukan hidup yg membosankan. :-p
Entry tu saya tujukan pada seorang insan yg sgt saya syg. Dan dia seorang PEREMPUAN.
Sekian Terima Kasih.

No comments: