Wednesday, February 9, 2011

MEH SINI NAK BAGI TAU!

Aku lahir dlm family yg ok2 jugaklah. Ada gak family n sepupu sepapat aku yg duitnya berjuta... Walaupun terbiasa sopping n selalu terdedah pada designer brand aku pakai je brand biasa2!!!

Tak macam ko! Baru je nak naik, dah jadi kaduk naik junjung. Tak payahlah ko nak hina2 org lain. Sebok nk tanya nape org nak renovate rumah pun nak wat LOAN? Suka ati dia lah nak wat LOAN... Dia renovate umah 2-300k... Ko ada ke?? Rumah pun tak dak.

Tak pakai brand coach, chloe n marc jacob? Blaaah la! Dari berapa ko dapat n berapa ko belanja aku tau la bape duit ko ada. Kesian... Terhinja2 nk komplen pasal org lain. itu tak kena ini tak betullaaa... Aku kenal bersepah lg org yg ada duit berjuta2, rumah bersepah n tanah berkeping2 tapi tak delah nak berlagak n hina org mcm ko!!! Dah la penipu! Aku pantang betul org suka menipu. Baik kawan dgn pembunuh sekali kena bunuh terus mampos tapi kawan dgn penipu mcm ko ni bahaya...

Dunia ni kecik je lah. Apa ko cakap akhirnya sampai gak ke telinga org tu... Patutlah ko tak de kawan dan tak mungkin ada kawan yg betul2 baik dgn ko. Adik beradik sendiri lagikan ko kutuk inikan pulak org lain... Jadi betullah apa mak aku cakap... Kalau org suka aibkan saudara sendiri janganlah dibuat kawan.Tu tak kira lagi ko mengata mak ko!!!!!! Uishhh dasat tu tahap mengutuk mak sendiri. Gile bangang! Tu lah selama ni merempat... Sekali ada duit terus takabur... Riak!!!

Aku kesian giler tgk ko ni... Baru nak kenal dunia dah besar kepala. Aku mmg suka tgk org berjaya tapi janganlah dengan cara menipu dan melaga2kan org lain. Naik meluat nak muntah arr dgn org mcm ni.

Jangan hina org lainlah kalau dia nak pakai brand apa or dia nak buat apa sbb hidup org tak sama... Sekurang2nya org tu tak delah kutuk hina n merendah2kan laki sendiri mcm ko! Tu lahhh lenkali cari lah laki kaya takdelah nk kutuk laki tak de duit la ko lagi byk duit laaa apa laa. Buat laki dah mcm balaci. Org tgk pun kesian gile ar kat laki ko.

Oklah beb! Aku bukan suka sgt nak bahasakan org tapi ni sbb byk sgt ko buat pada org lain... Org2 ni pulak org terdekat dgn aku. Kalau ikutkan ati aku nak je aku maki n carut2 tapi tak payah arr kan... Paham2 sendiri lah. Kalau tak paham gak ikut la.. Tapi ko kena igt... Jgn menipu org OK! Cukup2lah!

OK LAH... BAWAK2 LAH BERTAUBAT... SEKIAN.