Monday, February 21, 2011

Alam Internet

Beruntung sungguh dunia hari ni kalau kita memanfaatkan teknologi world wide web ni. Contohnya saya lah kan, bisnes Alhamdulillah makin berkembang dgn bantuan teknologi nih. Dan yang paling penting boleh kenal dengan ramai org dan mendekatkan lagi hubungan dengan social network yg ada.

Syukur walaupun kepenatan, jadual saya penuh sehingga Disember nanti. Tapi kena cari gak masa nk rest n holidayyyy dengan family. Najwa oi! Cepatlah bawaku terbang bercuti.

Keje pulak... Tak sabar nak tambah campus/cawangan baru yg tgh dalam perbincangan. Pasukan keje pulak makin bertambah dan sedang cuba menambahkan lagi warga baru dalam keluarga bisnes saya nih. Suami saya selalu cakap...



"Sayang, ada rezeki org lain datang melalui rezeki kita. Jadi kita kenalah kongsi kek yang kita dapat."


Betul tu! Makan sorang sebijik kek mau muntah kot. Jadi marilah kita berkongsi. Saya gembira dapat share dgn kawan2 sepasukan dan keje mcm famili. Tak kira lah di RedGlow maupun di company saya yg lain. Cuma kat alam internet nih RedGlow lebih memerlukan publisiti...

Terima kasih tak terhingga pada semua yg tolong saya membangunkan RedGlow sehingga sepertinya hari ini...

5 comments:

hazlin said...

salam singgah..

Arlina Rosli said...

hazlin: salam..

Nem0 o0h Nem0 said...

yeyeh pasni sy leh keje ngan akk kan? kan?hehe

ceritacherita said...

ada vacancy tak kalau nak kerja?

Annur Najwa said...

sabar,, pun ingin terbang bercuti...penatlah...vacation with style babe..saya ushakan insyaallah...