Friday, January 21, 2011

Sunat, Pap Smear & IUCD oleh Hamid Arshat

Balqish disunatkan oleh Prof Hamid Arshat pada usia 44 hari...
Sunatkan Balqish adalah perkara yg menakutkan saya pada mulanya tapi semuanya sungguh simple... Balqish nangis kejap pastu siap! Heheh... Kita org wat masa umur Balqish 44 hari pada 29 Oktober tahun lalu...
Kemudian beberapa bulan saya wat pap smear n IUCD jugak dgn Prof Hamid Arshat. Saya tak tau kenapa org suka menakut2 kan dgn cerita yg seram bila nk wat prosedur ni.. Tapi frankly speaking, bagi saya takdelah nak takut pun. But still! Gerun jugak tp takdelah sakit... Period pain sikit lepas prosedur tu... Thanks to Prof Hamid Arshat.

3 comments:

Kaseh NazLieza said...

kak ina hebat...tak takut pun kan...lieza pap smear dh wat...tp yg IUCD tu lom capai thp keberanian lg..ehehehe

zachosmee said...

macam cerita dengar sal Pap Smear... hahahahaha.. keliru2..

Arlina Rosli said...

Kaseh: sbb dah belah2 perut jadi xrasa apa da....

zachosmee: tu laaa. mcm2 org ckp...alami sdiri baru tau!