Sunday, January 9, 2011

Masa saya hanya untuk Balqish






Buat Si Manja Balqish... Mommy masih lagi seumpama bermimpi adanya baby manja menemani siang malam mommy. Balqish yg manja. Sekarang sudah pandai teleng kepala dan senyum pada mommy.
Saya selalu rasa bersalah setiap kali tinggalkan Balqish. Walaupun saya tak lama tapi dada rasa sebak dan bersalah. Bagaimana agaknya perasaan korang yg terpaksa bekerja dan tinggal baby demi tuntutan kerjaya... Sesungguhnya korang sungguh tabah. Saya sgt lemah bab2 Balqish. Selalu pikir tentang dia. Si Manja Chuk Ango saya tu buat apa lah agaknya... Adakah perasaan ni normal? Faizal pun dah tak jadi kerja. Rasa bersalah terpancar pada riak wajahnya bila balik keje. Kesian jugak Daddy Balqish. Terus terkam cium2 Balqish.
Tak pernah puas cium peyuk n dukung Si Manja sorang tu...

1 comment:

aMy said...

COmel nye balqish!! grr geram2 eheh