Thursday, January 6, 2011

Kita tak sama

Salam dolls.

Selamat tahun 2011 ye semua. Saya memulakan tahun baru dgn kembang hati... Alhamdulillah dan berharap semua yg terancang berjalan lancar begitu juga dgn semua yg telah dimulakan dapat diteruskan ke akhirnya... Kesinambungan tu yg penting. Azam tak semestinya yg baru saja... Yang lepas2 mesti ada kesinambungan jugak. Ahhhh! Indah nya tahun lalu. Berita gembira kehamilan pada Januari dannnnnnnnnnn bersalin dan berkenalan dengan Balqish! Ahhh indahnya!

Setiap orang pasti ada kejayaan kegagalan dan pencapaian yg berbeza kan? Begitu jugak saya... Saya ada pengukur tersendiri bg menyatakan sesuatu dlm hidup saya... Takkan nak beli handbag je baru berjaya... Kadang2 saya terkejut dgn soalan2 sesetengah org tanya nape tak beli bag tu tak beli bag ni? Haih! Suka ati laaa! Kenapa saya suka Ferragamo? Pun! Suka ati la kan? Kalau awak nak beli bag tu ni jgn duk compare dgn org lain la cik kak n cik adik ye...

Setakat baru berkenalan dengan dunia dan baru je keluar dr kepompong tu jgn la rasa besar kepala sgt. Naik menyampah tau! Geli pun ada... Nape kalau awak ada kita nak kena ada gak ke... Pastu duk

No comments: