Sunday, January 16, 2011

Balqish 4 bulan

Balqish pada 15 Januari 2010.
Balqish da amik injection tambahan dan syrup vaccine. Seperti biasa inject Balqish tak nangis. Tapi kejap je lepas tu baru la tunjuk perasaan sikit. Baby girl mommy yg kuat. 2-3 ari blk kampung balqish kurang susu. Jadi badan susut lagi. Pipi pun turun lagi.
Pada 15 Januari 2010:
  1. Balqish pandai senyum sambil teleng kepalanya.
  2. Balqish hanya nak mommy tido kan dia malam2.
  3. Balqish suka berbual dlm bahasa dia. Sampai meleleh air liur excited bercerita.
  4. Balqish dah boleh angkat badan sendiri bila mommy pegang tangan.
  5. Balqish suka main air dalam tub.
  6. Balqish da boleh duk walker tapi daddy tak nak bagi lagi.
  7. Balqish dah pandai cari barang yg jatuh dari tangan nya.
  8. Balqish tersangat manja dan nak kena peyuk tiap2 malam sebelum tido.
  9. Balqish nak mommy je malam2 tapi nak daddy je siang2.
  10. Rambut Balqish dah mula gugur... Harap2 sempat lah cukur nanti...Heheh!

5 comments:

Kaseh NazLieza said...

balqis yg super duper comel..=))

RozSyah said...

tomeynya!

CemPaKa SiReH said...

comey nyer..berkenan dgn name balqis nih..smg balqis jd ank solehah ye :)

strawberi said...

kak ..jgn bagi baby kecik dok lam walker..umur 8 bulan br ok..baru tulang blakang dia ok..tp sbnrnya..walker sgt tak elok utk baby..n fact..kat certain2 country..walker diharamkan :)

Arlina Rosli said...

Kaseh: tq dear...

Roz: mcm mommy dop?

Cempaka: senang pendek je nama...

strawberi: ooo iye? tp adik badik saya sume pakai walker masa 5-6 months. ok je kot. tp mesti under supervision.