Monday, December 27, 2010

Shopping/Membeli belah/Year End Sale/Terapi

Shop til drop? Hmmm... Gara2 Balqish di kidnap oleh mak saya... Saya jadi kosong dan blues... Nangis2! Lenkali taknak bagi dah Tokwan bawak blk Balqish... Lepas abis keje je saya dan Ano pegi shopping secara tekun dan bersungguh2... Ok! Saya bukan rajin sgt nak menayang dan menangkap gambo apa yg saya beli tapi mcm best jugak share ngn korang apa yg saya beli nih... Ni semua mommy punya je. Balqish nantii lah saya upload gambo sbb tak larat dah!
Ok... Sebelum ni ada entry saya org komen... Tanya saya pakai tak brand ni or pakai tak brand tu... Saya pakai je apa2 yg saya berkenan kecuali henbag... Mmg saya suka designer handbag... Designer ONLY! Tapi yang lain saya tak kisah kecuali LIPSTICK... saya tak main pakai je lipstick pape sbb bibir saya tak suka...hahahh! Tentang baju pulak saya tak kisah. Saya pakai je... Tak kisah lah baju mydin or pasar malam ke...heheh!


Ni saya beli dua wedges dari Sembonia. First time nih try Sembonia. Saya beli lite brown n blue...

Pastu beli 3 Guess Jeans. Dari 15% ke 50% hingga 70%... Semua saya sebat...

Ni velvet pants saya beli di Sogo. Fuh lama tak pegi sogo... setahun kot!

Blouse kelabu ni satin dari Dorothy Perkins... Button depan.

Blouse dari Mango. Wahhhhhhhhhh! Byk betul sale Mango. Santek2!

Blouse dari nichi. Kawan saya ckp kat sini pun lawa2 harga RM70-RM90 tapi santek.

Ni dari Soda, pun saya beli kat Sogo... Soda ni saya suka gak masa blajo dulu.

Ni pun dari sogo. Cantek kan? Nampak sgt sy tertekan sbb beli baju kaler gelap n kelabu jek..

Vest dari Tommy dan cardigan dari Somerset Bay... Ada less...

Ni blouse pun warna selamat saya beli di The Mall...


Kemeja ni cepat kedut lah. From Topshop nih...

Biasalah ni from Zara...

Ni pun Zara tapi yg kaler merah peach tu lawa sket sbb ceria. Tak sabar nak melaram baju2 ni.... Oklah ni jela nak share. Ttg mekap2 n baju Balqish nantilah bila mommy nya rajin...

7 comments:

Anonymous said...

wah u! bestnya shopping! i nampak baru2 ni dgn najwa kat midvalley.

ceera said...

banyaknye soping!!!!

Anonymous said...

BANYAK GILERRRRRRRR....

pulut coco said...

congrats di atas kelahiran balkish.
btw,haritu i nmpk u dkt sogo.tp u tgh terdampar kekenyangan makan di manhattan fish market kt bawah.

Anonymous said...

byk nyer shopping...jelesss nih

Abby said...

ah...jeles nye sy tgk..

Arlina Rosli said...

anon: heheh best!

ceera: balas dendam sbb saiz lari.

anon: byk gak lagi baju baby

pulut coco: tq... hahah... terdampar kan!!!

anon: sila jeles.

abby:mmg perlu di jeleskan.