Wednesday, December 15, 2010

Saya yang menagih kasih

Syukur kerana hidup saya dikelilingi insan2 yg cantik luar dan dalam... Walaupun saya selalu diberi perhatian saya tetap merasakan diri ini kekurangan kasih sayang... Saya akan sentiasa menagih kasih dari insan2 yg saya sayang. Saya sayangkan Najwa. Tak pernah terlintas mau melukakan hati dan emosi nya. Sentiasa berusaha menjadi teman dan sahabat walau dalam susah senang... I will be there for her.

Faizal... Walaupun tahun ni lebih 5 tahun saya kenal suami saya ni... Saya tidak pernah puas berjumpa dan ingin sentiasa menagih kasih dan sayang dari nya... Setiap hari saya tak sabar2 nak jumpa dengan nya setiap kali balik keje. Kalau bole saya nak Faizal balik keje tidak lewat dari pukul 5 ptg. Rasa teruja dan seronok bila dapat meluangkan byk masa bersama. Tak kisah la buat apa pun... Hatta tgk tv pun saya bahagia bila tgk dengan Faizal. Memang adat alam rumahtangga ada pasang surut... Tapi itu perkara biasa... Contohnya bergaduh nak pilih diaper bag...(*wink wink!)

1 comment:

Anonymous said...

u look gorgeous beb...bertambah cun bile jadi mommy.... :)