Thursday, December 23, 2010

Anakku Balqish

Oh Tuhan! Sungguh hati ni bagai diruntun2... Kerana terlalu rindu dan rasa bersalah apabila terpaksa berpisah sekejap dengan anak saya yg manja Balqish ni. Walau pun susu dah di pack dan dikirim dalam tong ais secukupnya namun hati ni masih tidak sedap dan jiwa ini terasa KOSONG!
Anakku sayang, maafkan mommy kerana terpaksa benarkan TokWan bawak balik sayang kerana tuntutan kerja. Mommy terpaksa selesai kan beberapa perkara penting sebelum mommy pulang amik sayang nanti.
Betapa sakitnya dada saya apabila Balqish mula jadi diam dan tak mau senyum pada saya. Balqish seolah faham... Bercucuran airmata tatkala terkenangkan gelak tawanya... Baru beberapa jam jantung saya seolah beku seperti ais... darah seolah tak lagi mengalir. Sayang, maafkan mommy. Sakitnya rindu. Setiap kali nafas di hela terasa perit dan sakit.
Daddy tak henti2 cuba tenangkan mommy tapi daddy pun sedih...

3 comments:

Anonymous said...

aku tau mcm mane perasaan itu...sabar ye ina...she is in good condition rite now..dont worry much and dont be sad.

Wawa_Nadwa said...

oh dia dh mula senyum.
so sweet!

meesti rindu gler kt baby.

Arlina Rosli said...

anon: i will... heheh! tp nangis!

wawa: yap... pagi2 mmg senyum n sengih manjang... rinduu sgt...video call tp xsama...