Wednesday, November 10, 2010

Aku benci kau!

Aku benci ko sbb bukan saja rupa ko buruk malah perangai ko pun buruk dan hati ko pun busuk mcm longkang!
Berapa kali kah kita sanggup berterus terang dgn org yg kita benci? Bagi tau dia yg kita tak suka dia. Tak nak dia ada dlm idup kita??? Kadang2 apa yg kita rasa n apa yg kita nk cakap tu kita simpan je dlm ati... Bygkan kalau org dapat baca ati kita? Mmg bunuh diri la kot org tu. Saya benci dgn sorg ni. Rasa mm nak siat2 je muka dia yg hitam kelam tu. Rasa nak tarik je rambut dia yg kasar keras tu. Nak bukak mata dia yg lebam tu... Nak hempuk2 je dia biar dia sedor dia tu duk berfantasi. Idup di belakang dia tak indah2 mcm tuh! Tapi... saya tak buat mcm tu... Saya biar je dia. Saya senyum je!

7 comments:

-MsGoodNite- said...

sapa tuh??

Anonymous said...

sape? bagitau ar nama...biar org tu tau..buat ape nak simpan2? buat ape nak berterusan jadi hipokrit...kalo tak suka, cakap depan2..

RozSyah said...

bersabar yer ina..kadang2 byk benda yg kena simpan dlm hati walau nk marah camner sekali pun..

Annur Najwa said...

ishh org tu...kalau tahu dia mesti bunuh diri nanti...sebab dia tak tahu kisah2 belakang dia..atau dia tahu tp pretend...kalau tak tahu memang malang nasib dia...kesiannn....

Nem0 o0h Nem0 said...

sy kenal tk org tu?ngeh..
ssh kalo benci org tp kita tkleh nk luahkn.tapi kalo sy dah benci sgt org tu jgn harap sy nk berckp ngn dia.apa2 yg berkaitn ngn dia pun sy tknak amik tahu..ee

wany said...

sabar2 kak sabar.

manusia kan perangai macam2.

Arlina Rosli said...

MG: ada org gila...

anon: bkn hipokrit mmg dah tak layan langsung.

Roz: betullllllllll tu... sabo je la.

anoi: hanya kita yg tau...heheh.

nemo: tu laa kan. akak xnak amik tau tp ada je yg bg tau. gerammm!

wany: tu la... tgh sabo nih...:-)