Wednesday, October 6, 2010

Craving for...







Hello dollss... Heheh! Byk tak tempat yg saya suka mkn? Hahah!
Jadi tidak heran la kalau pipi saya ini pauh dilayang mempelam... Grrr! Tak sabar nk blk kolumpo nih... Tapi bila blk sana pikir nk mkn mknn kat sini pulak. Manusia oh manusia... Tak pernah puas...
Byknya saya nk mkn... Chicken pie kat pastis, Bountiful ribs kat Tony Romas...Blaaa blaaa dan blaaa kat blaaa blaa blaa! ouhh! Kofuku kat Seri Pacific... Grilled Dory kat Victoria Station... Uhhh! Stoberi Cheesecak kat Haagen Dazs... Hhehe! Macaron kat Whisk... Dan lauk kampung kat Sri TTDI... Huahauhaa!

2 comments:

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

wehooooooooooo!
bountiful beef ribs! owhhh nak jugak!
& clear and red tom yam gung at chakri! terbaik!

Arlina Rosli said...

LV: heheh! tak tertahan nafsu... nnti kita date kt chakri lah... :-) lama sgt dah kt kampung ni... u bila blk?