Friday, October 8, 2010

Balqish Syayang...

Tak pernah puas melayan puteri saya yg tembam ni... Kalau dia tido pun rasa mcm nak kejutkan je nak dukung setiap masa...

Tok Wan pun dah full time duk umah dan letak jawatan utk aktiviti sosial yg menuntut masa yg byk dan meluangkn masa utk Balqish...


Meskipun masih lagi berpantang tapi saya masih bekerja dari rumah. Walaupun xde lah berat sgt keje sekadar monitor perkembangan beberapa projek je. Sy mmg tak reti duk diam. Ni pun rasa mcm byk sgt keje yg xsiap. Tapi bila pandang Balqish sy rasa mcm nak berhenti keje je... Tapi mana tau saya betul2 jadi housewife sepenuh masa dan keje nya jaga anak n bergaduh ngn bibik... Mencabar tuh! Hahah!

3 comments:

ceritacherita said...

bila dah ada anak mmg kadang2 terasa nak jadi housewife sepenuh masa jaga dia je kan. i wish i can do that. tapi tak taula bila.

Anonymous said...

i wish i can be a housewife too!

Arlina Rosli said...

CC: yaap! i rasa i mmg usung anak sana sini kot lpas ni... bwk g opis n akademi! uewww!

anon: me too!