Saturday, September 18, 2010

Hari Raya dengan perut

Saya sangkakan saya beraya dgn kain batik dan pilis... Rupanya baby bg peluang saya beraya dgn perut yg besar... Jadinya pakai lah baju yg mana ada disebabkn overdue...

Pagi hari raya pertama... Ayah saya bersama 3 puteri nya...0hhh 4 sebenarnya... sorang lagi dlm perut saya...

Hari raya kedua bersama MB dan isteri... Raya kali ni baju saya tangkap muat je... Lepas majlis di Primula kami ke kediaman MB di Seri Iman mkn tapai n aiskrim di hidang oleh Syirah dan Yana... Akhirnya merasa mkn tapai manis krn hampa dgn tapai2 sblm tu yg tak cukup masak...

4 comments:

Ceera said...

sama la kita kan kak, overdue..

Arlina Rosli said...

tu la... akak xrasa takut sgt sbb tingat ceera pun overdue...heheh.
baby sonok duk dlm perut!

Cik Puan kasih said...

Selamat Hari Raya ina...

Seronoknya akhirnya penantian ini membawa seribu kebahagian :D

Insyaallah yek, ada rezeki za pun akan merasa kebahagiaan itu. Amin :)

kasih8953

Arlina Rosli said...

CPK: Selamat Hari Raya yang... Insyaallah usaha dan doa... Saya pun menanti jugak dulu... :-)