Wednesday, September 1, 2010

Emak-emak Kami

Gambo lama masa 1st anniversary perkahwinan kami...

Tak dinafikan dalam hidup saya ni banyak dipengaruhi oleh emak saya dan mak mertua saya... Bila nak pilih sesuatu benda tu saya selalu dipengaruhi apa yg ada kat umah, lebih2 lagi bila pilih barangan rumah... Sekarang saya masih lagi mengumpul material utk rumah baru kami... Konsep dah pakat dah nak moden tapi bila pilih2 tu ada jugak berciri klasik mcm mak2 saya ni... Macam mana heh! Kalau boleh nak barang2 yang paling minimum dan bagi ruang nampak besar...
Saya pilih warna konsep nya grey yang mana ramai org tak setuju...Wahahah! Lantaklah sbb saya yg akan maintain semua tu nnti... Jadi itu adalah warna yg selamat laaa... Susah jugak ye nk masuk umah baru ni... Rasa berbulan punya plan nih... Mau Disember baru okei agaknya...

Brg letrik?

Utk barang letrik nih Faizal mcm taksub sgt dgn Electrolux... Okei ke? Ntah! Tapi kalau ada kwn2 yg bole dptkan diskaun utk staf price pun ok gak... errrr!
Langsir? Saya nak yg simple2 je sbb duit sy sangat simple! Wahahaha! Ada sape2 yg bole bg diskaun gak?

No comments: