Sunday, August 15, 2010

Ramadhan kali ini

Ooo! Sedapnya mkn nekbak,kuih bunga tanjong dan breadbutter puding...Mmg rasa sgt org TRG!

Selamat berpuasa kawan2. Mcm mana Ramadhan korang? Saya? Seronok... Semalam hari ke empat barulah sy rasa mcm org puasa...Kalau tak mcm ada bateri energizer je... boleh pegi butik, settle keje kat bank dan buat mcm2 termasuk masak2 dgn girang... Cuma semalam sbb mcm2 aktiviti dari pagi saya dan keluarga berbuka di hotel UiTM Dungun... Harga pun berpatutan... Saya tak larat dan tak makan nasi... Taaaaaaaaaapi saya makan semua dessert yg ada. Puas hati.
Hari ni buat puding buih untuk suami tersayang... Hehe! Tak tau nk makan apa utk berbuka...
Mencabar jugak ye memikirkan menu apa nk berbuka... Suami saya pulak berdiet tak makan nasi, daging dan seafood... Agak2 nak masak apa laaaaaaa...

4 comments:

Cik Wanie said...

uish nampak sedaplah akk...

selamat berpuasa buat kak arlina seisi keluarga...

take care n smile alwaz:)

luv,
cik wanie

*ayu the sun* said...

mak aii inaaaa...the dessrt lookkkss goooddd...
owh! tergoda!

Arlina Rosli said...

CW: sedaaap! selamat berpuasa jugak utk wanie n famili...
:-)

Ayu: shedappp! heheeh! nak manis2 je skrg ni...

Mademoiselle Ctiey said...

sedapnyer makanan.. nyum nyum.. :p