Monday, August 23, 2010

Mayang Sari Dungun

Semalam sbb duk ralit sgt membungkus serunding kami tak sempat masak... Pukul 5 ptg saya cakap pada adik2 saya untuk try buffet di Mayang Sari Resort Dungun... Food taste ok ok je la... Tapi tak banyak pilihan tambah pulak dorg tak tambah bila dah abis (whatttheee?). Nama pun buffet takkan pat pat leh kot... Mmg amat dikesali lah... Tapi semua nya tak berakhir disitu...
Tepat 1200 tgh malam perut kita org semua memulas2... Saya siap muntah2 lagi. Kami dapat food poisoning... Hari ni saya tersidai di katil lembik... Mcm mana nk pergi majlis berbuka malam ni? Huhuhh!

5 comments:

Ceera said...

nasib nasib..

Nem0 o0h Nem0 said...

kalau 1 family ne cirit,namenyer mmg mskkn kat situ tk elok la kn..eee
dah kita byr,msk la elok2 kn..

Arlina Rosli said...

ceera: mmg nasib badan...

nemo: tu laaa... indah kabar dari rasa...haih!

-MsGoodNite- said...

Along : nape tak dtg majlis buka puasa pu3 sabtu lepas?

kalo camtu komennya, camne la keadaan time buka puasa UMNO bahagian ahad nih!

Arlina Rosli said...

MsGoodNite: Along mmg nk gi majlis PU3 ari tu... tp kaki cramp stat pukul 5... Mayb sbb byk sgt duduk bukus serunding ngn mok... Rugi betullaaa...
Ahad ni? Hahahah! nantikanlah..harap2 food ok!