Thursday, August 19, 2010

Kek Hati Pari

Kek Hati Pari... Di buat dari prune dan kismis rasanya... Harga RM130/kg. Ni adalah anatara kek yg saya suka... MIL pun pandai buat tapi tak de kesempatan nak belajar... Lepas ni saya nekad nak belajar sebanyak mungkin resepi dari MIL saya... Rugikan kalau tak reti buat kek/kuih/masakan yg kita suka... Tambah2 lagi food kegemaran buah hati saya Faizal Hamdan Mustafa tu...
Bulan puasa ni terasa diri sungguh beharga sbb Faizal makan bersungguh2 semua lauk/kuih yg saya buat... Seronoknya. Yela, sbb saya dah lama tak masak. Kalau duk berdua mmg malas nak masak sbb mcm membazir je. Tp mkn luar pun tak kurg membazirnya... Oklah! Selamat memasak!

2 comments:

Nem0 o0h Nem0 said...

best kn bila kita msk utk org tersyg dia mkn bersungguh2..syokk!!

p/s : rindu kat akk sgt la.. tkcr

Arlina Rosli said...

nemo: heheh! da 2 ari xmasak ni... hihi...
rindu jugak... lambat lagi boleh jumpa nih...