Monday, July 19, 2010

Saya tak suka!

Membayar bil dan menyusun atur hidup adalah antara perkara yg saya rasa saya tak sukaaaa... Ada pembantu pun bukan dia yg buat kita jugak kena igtkan. Faizal pun selalu pening sbb kadang2 bil tak datang serentak... Mcm mana nak selaraskan bil utk dicajkan ke satu kredit kad je? Beberapa kali dah terfikir tapi mcm tak ada tindakan utk buat... Akhirnya tak buat2 jugak...

Bila byk2 komplen, tingat pulak kata2 ayah saya...Kalau asik mudah je hidup ni mcm dalam syurga lah pulak...Hehehh!

No comments: