Tuesday, July 27, 2010

Blog sayang!

Wahai blog ku sayang dan dear dolls yang baca blog saya...


Heehhe! Saya sudah lama mengabaikan blog ni gara2 berulang alik dungun n KL. Satu lagi gara2 P1 wimax sudah di terminate... Saya tak suka blog dari opis apa lagi dari lappy org lain. Seminggu dua kebelakangan ni hanya entri yg telah di draft awal je sy kuarkan... Ohhhh! Saya sangat rindu pada blog saya yang bucuk ini... Saya jugak rindu nak menyibuk di blog kawan2 yang lain... Bila agaknya hidup saya nak teratur sikit...


Alhamdulillah rezeki semakin baik(jadi ni bukan merungut sbb byk meeting)... Tapi sudah jadi kebiasaan saya sentiasa nak monitor keje org lain... Saya suka buat review sblm pegi presentation dan meeting... Sbb tu la kot saya terlebih busy... Ramai jugak kawan2 anta email n mesej di FB saya tak sempat nak reply... Soooo sorry... Akan di reply asap!



Berbalik pada P1 wimax, huhhh! dah potong... Saya mmg geram sangat lah sbb suka hati je nak bar bila2 dan bila call mmg tak reti jaga customer betul laaa... Saya adalah antara org yg awal pakai P1 dan tak terfikir nak tukar tapi bila dah beberapa kali asik tersalah bar je mmg sakit ati la kan... saya akan register streamyx blk sbb kwn saya ckp streamyx dah improve da...

RedGlow ada koleksi tudung terbaru...Tapi tak sempat nak upload jugak di blog redglow... Kalau berminat boleh ke blog AnnurNajwa ni...


No comments: