Wednesday, July 14, 2010

Apa nak buat?

Gambar Hiasan

Sekarang ni saya dan Faizal bercadang nak pindah... Tapi bila kita org sort baju n barang2 semua mcm sayang je... Nak bagi org pun kdg2 ada org tak pakai... Nak buang mentelah lagi sayaaaaaaaaaaaaaaaaang! Faizal suruh saya bagi pada rumah anak yatim... owhh! Memang ada dah yg saya sort utk dihantar ke rumah anak2 yatim..tapi takkan nk bagi baju yg ala2 fancy gitu... Saya bagi yg yg simple2 je lah... Nnti apa kata cikgu2 budak2 tu. Ngee! :-p
Bila malam2 kita org duk susun baju n kasut ke bag ke aksesori ke rase mcm pusing2 tang situ jugak semuanya... Jadi saya bercadang nk jual lelong ar baju2 sume nih...hihiik! Bila saya rajin nnti saya upload ye... tapi xde satu pun saya amik gambanya... makan masa jugak tu... Semuanya campur2... ada yg ada brand...ada yang takde... Daripada saya duk dlm rumah mcm kedai baju ni baik saya kurangkan sikit...
Tapi kalau ada nak tanya apa2 boleh emel ke saya ye... arlinarosli@yahoo.com!

6 comments:

RozSyah said...

ina..KKLW selalu ada derma baju kpd org2 asli dan org luar bdr..kalau nk derma leh la...hihihi..

the kecik said...

wedges ferragamo tu ada x? so in love with it. nk poei beli, tp tak tau nama. heee

Arlina Rosli said...

Rozsyah: ye ke? aku sokmo wi ke umoh anok yatim...org asli? ye pakai dop baju gini...

kecik: yg mana satu? i tak tau nama bag ke wedges ke sbb tak slalu tau nama...kalau beli pun xtau nama apa.jarang tau nama... ni i nk let go yg lama2... xde pun yg designer... street ada kot.

RozSyah said...

biasa kita kumpul dulu pastu categorize yg mana sesuai utk org asli/ank yatim/org luar bndar..ikut kesesuaian kategori laa bukannya bg camtu jer..nnt xsesuai lak utk org2 asli pakai bj yg meriah..hihihi..diorg sgt gembira kalau terima bj2 tu semua... :-)

ceritacherita said...

jual la kat blog ni, sure ada yg nak beli.

shada JD said...

jual!
sure ada buyer! :)