Tuesday, June 8, 2010

Selamat Pengantin Baru Noordiana Ramli

Selamat pengantin baru.
Selamat berbahgia.
Selamat ke anak cucu.
Selamat sejahtera.

Semoga berpanjangan.
Semoga berkekalan.
Semoga satu tujuan.
Semoga aman.

Hidup mestilah rukun.
Sabar paling perlu..
Cinta setiap hari..
Senyum mesti selalu.

Di pintu masuk MITC.

Entrance ke dawan utama.

Mengada2 adalah wajib.

Dan lagi...

Bukan main senyum ye? -Majlis berinai besar.

Wahhhh! Gembira betul nih...

Ni pengantin mmg xde malu2 punya.

Mengacau pengantin nak tukar baju kejap.

Heheh! Sorrry tak sempat nak amik gambo akad nikah n baju yg tukar2 tu...almaklum laaa over!

Tetamu di dewan.

Pelamin putih merah.

Tema wajib merah... Dulu lala pun warna merah jugak... Geng naga merah kot! Kak ita next month pun meraaaaaaaaah!

Ni buat2 malu!

Kat pelamin harus amik gambo.

Ni pun lagi satu pengantin! Ngee!

Cebisan rasa untuk Diana,
Selamat Pengantin Baru buat Diana... Semoga Diana dan suami berbahagia dan selalu bertolak ansur dalam meniti hari2 sebagai suami isteri... Kehidupan suami isteri tidak didatangkan dengan buku manual... Jadi terserahlah pada kita bagaimana nak mencoraknya nanti... Lala rase seronok dan bahagia melihat seorang lagi teman baik betemu jodoh yg baik...
Jadilah isteri yg baik pengasih... Sayang Diana sokmo!

1 comment:

lily lotus said...

congrates to ur fren :)...cantiklah pelamin pink dia tu