Tuesday, June 29, 2010

Musim bola

Musim bola ni saya selalu temankan ayah saya, Faizal n fren tgk bola kat Seri Pacific... Apa lagiii bila tgk bola mestilah makan2 jadi aktiviiti saya...Tp tak tau kenapa lately saya tak boleh nk abiskan mknn saya...

Club Sandwich utk org yg xnk mkn byk...Share!

Laksa pun utk org yg nk lite2 je... Diet? Entahlah!

Ini utk saya, Oxtail Assam Pedas with steam rice... Sedaaaaaaaaaaaaaaaap!

4 comments:

-azura- said...

Org berisi mmg kena mkn banyak..hehe

linda said...

geram plk i tgk laksa tu :P heee

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

hhahaha..what i miss most bile world cup nie ;lepak kat kedai mamak sampai pagiiii!
pekene roti canai, rojak sotong, tauhu bakar, satay!
mmg gone diet bulan world cup! mauahhaa

Arlina Rosli said...

azura: weehee! nasib baik bkn tiap2 mlm ayoh ada sini...

linda: pekat melekat...biasa najwa oder.. kdg2 dia mkn roti je.

verde: wow! best tu... tp i kdg2 xbole bau mamak... kdg2 suka sgt kdg2 xbole langsung... roti canai banjirrrr! sedappp! xde diet daa.