Wednesday, May 5, 2010

Amani & Daddy

Baby ni namanya Amani. Saya merasakan hubungan yg sgt dekat dengan Amani. Tambahan namanya pun saya yg bagi... Senang nama mula dengan huruf A sbb senang sikit sekolah nanti... Disebabkan itulah dari awal kelahirannya saya tersangat ingin mengambilnya sebagai anak angkat. Saya memang bersedia mental dan fizikal utk menjadi Mommy Amani pada November lalu, sehinggakan mmg saya bahasakan diri saya pun mommy pada Amani. Tapi disebabkan byk sangat bangkangan dari byk pihak saya terpaksa akur dan hanya bole merindui Amani dari jauh...Sob Sob Sob! Setiap kali blk Dungun saya pasti nak jumpa Amani... Tapi itu semua ada HIKMAH disebaliknya...

Amani lepak2 dengan Daddy Cool!

Eh! best jugak org amik gamba!

Berapa kali nak snap gamba ni?

Tommy pun nak join Amani n Daddy.

Amani takutttt dgn Tommy!

Nak pusing2 laa pulak!

Eh! Still ambik gamba saya lagi?

Nak dukung laaaa! tak suka duduk2!

Haaaaaa! Macam ni baru Daddy Cool!

Alaaaa! Daddy dah penat...Amani jalan la pulak...Ngeee!

No comments: