Tuesday, April 27, 2010

Wangi...

Dah lama dah tak cerita terapi perempuan... Kita tak dapat lari dengan sesuatu yg cantik, wangi, warna warni dengan kuantiti yg baaaaaaaaanyak. Macam saya mmg suka pada makeup, perfum, bajuuuuu, handbag, shoes, sunglass n jewel!
Saya suka sangat wangi wangi wangi... Ni recently catch...Tommy girl,Guerlain n Annick Goutal.

2 comments:

Ceera said...

sejak preggy nie kan kak.. lepas mandi je mesti nak sembur perfume wpon hanya duduk di rumah.. =)

now dah jadik tabiat

Arlina Rosli said...

sama laaa... akak pun tak paham dgn diri sdiri..tp dr dulu mmg suka wangi perfum mcm mandi....