Monday, April 26, 2010

Teman baik saya

Saya bersyukur sbb punya insan2 yg amat istimewa dlm hidup saya. Yang baju kuning ni selain dari jadi teman perniagaan, teman hidup, teman bergaduh ... dia adalah teman paling baik dan teman lelaki yg paling saya sayang!

Saya tak sangka saya bole sayang seseorang sedalam ni selain dari keluarga saya sayangkan keluarga saya. Saya dah kenal dan jumpa ramai orang dan ramai antaranya luaran je lebih tapi bila dah kenal lama, hampasssssss... Syukur sbb dia tak berlagak dan mengada2 mcm org lain. Dia terima saya apa adanya.

Dia selalu mengusik dan menyakitkan hati saya tapi selalu jugak jadi penyejuk hati ni... Dia adalah superman sbb boleh selesaikan semua kesusahan dlm hati saya...
p/s: banyaaaak dah saya puji ni, mcm mana? dapat tak bracelet kat Habib tu?

No comments: