Sunday, April 18, 2010

Berkira-kira

Suami saya suka...

Saya sukaaa...Bohemian!

Ni simple sangat.

Yang ni dua2 sukaaa! So mmg xde argument.

Salam to all dollss..
Sekarang saya sedang berkira2 buat bajet nk deco rumah... Kalau bole nk harga yg berpatutan dan cantik... Byk rupanya nk kena kuarkan duit bila nk deco rumah... Mana nk langsir, wallpaper, kit cabinet, wardrobe dan bla bla blaaa... bila tanya mak, mak mertua, ayah, makcik n pakcik semua bg contact yang Masyaallah super mahal!


Saya sukaa!

Saya suka jugak!
Suami saya suka...

Suami saya suka.

Saya suka!

Kami bole terima laa...

Suami saya suka...

Saaaaaaaaya suka sgt!

Mcm2 nk kena fikir. Saya suka konsep moden kontemporari sbb suami sy ckp kita ni muda lg tak payah la nk terpengaruh dgn design Italy ke English Classic ke sbb tak sesuai dgn umur...ye ke? Padahal semua yg curvyyyyyyy tu mahal kan? Heheee...
So, mcm mana ye agaknya nk mencari jalan tengah dan yg pasti saya nk menang banyaaaaaaaaaaaaaaak?
Konsepnya senang je...My husband suka Lorenzo...Saya suka Lorenzo Neo Classic.
Tapi bila bab curtain, both of us sepakat nk yg simple tp block out...
Kalau ada mana2 contact yg reasonable harga da kemas kejenya bole la share ngn kami...TQ!

4 comments:

-azura- said...

Bab lampu, dapur - suka pilihan ur hubby. he's right, sesuai dgn umur

lily lotus said...

ehh cantik2 lah semuanya..kalau mampu apa salahnya :)

Arlina Rosli said...

azura: tu sbb suami sy kedekuttts!

lily: kena buat kira2 gak...kalo tak berlubang poket susah pulak..hihih...

-azura- said...

hehehe... bukan kedekut tu.. berhemat ;-)