Friday, April 16, 2010

Apa yg menenangkan?

Mula2 nk mintak maaf sbb gambar yg tak berkualiti ni terpaksa jugak digunakan utk mengupdate...hhehehe...amik guna henpon.
Kebelakangan ni saya selalu blank bila nk update blog. Kdg2 tu mcm2 nk tulis tp malas nk mengadap notebook. Bila da depan notebook mula la jd blank... Haiiih! Sorry ye dear dolly semua... Ni saya nk share sikit terapi jika otak saya bersimpul n serabut. Saya tak suka moody or stress berpanjangan. Saya seorg yg sgt mudah utk dibuat kawan (ye ke? tu kata kwn2 saya laa! hahah! mestilah sbb dorg tu kwn saya). Jadi kalau saya stress sy memerlukan dua benda ni (selain shopping dan menggunakan credit card secara berhemah..:-p)...

Pertama saya perlukan aroma dari Culpeper ni. Sangat menenangkan. Kalau ada prob nk tido pun bole jugak try... Mix 3 aroma iaitu Marjoram, Clary Sage n Mandarin... Pastu bakar... Terus lentok mcm high sikit..Hehehh! Biasa saya beli kat lobi Legend Hotel.

Dannnnn... yang keduanya ialah donut... Krispy Kreme n JCo je saya suka sbb sy suka high sugar...hahaah! Happy Tree gitu. Kalau down or stress sy sgt suka mkn manis... Mak saya selalu marah tp sy buat tak tau je... Tp kdg2 tu rasa bersalah jugak. Tp bila stress- Ahhhhhhhhh peduli la! Lepas tu buat ujian gula dlm darah... bila normal lagi la rasa tak bersalah langsung!

3 comments:

-azura- said...

Along..high sugar mmg tak elok, dah mak marah tu cuba dengar ckp mak sket..hehehe

lily lotus said...

mmg syok kalau makan benda manis2...laju jer otak ni berfikir!

Annur Najwa said...

sayang! mu mmg sewel mcm Happy Tree sikit lately ni kan... its ok la tu...aku akan sokmo sokong mu dok kira la apa jadi pung!