Monday, March 29, 2010

I am 29!


Tahun terakhir dengan angka 2 didepan... Saya tak sangka saya sgt gembira untuk mengijak satu lagi angka pada usa saya. Tahun ni tak ada perancangan apa2 sbb ahli keluarga xde dekat... Ayah gi Tokyo, mak kursus...adik2 pulak byk keje... Baby je yg ada kat sini memandangkn dia tgh cuti semester... semuanya sgt manis!
Bangun pagi suami saya sediakan minum pagi... Sebelum keluar beli barang saya iron tudung, tiba my husband ckp..." Sayang, i rasa warna tu tak kena la dgn baju... Nanti i iron kan yg lain". Soooo sweet! heheh! My husband sgt particular pd warna. saya ni jenis hentam kromo je... Kalau nk keluar sebolehnya nk suruh pakai baju sama tp saya ni jenis hentam je...
Keluar sekejap lpas lunch terus blk umah n tido sbb saya kurang sihat... Sebelah mlmnya ada mkn2 n karaoke dgn kwn2 terdekat... So, saya amik evening nap utk simpan tenaga nk bersosial di malam hari...
Sebelum karaoke mkn ice cream kegemaran dulu Stoberi Cheesecake @ Haagen Dazs...



Pastu nyanyi2 ngn kwn2 di Garden...

8 comments:

*ayu the sun* said...

happy belated ina!
sorry lambat wish..

Arlina Rosli said...

haii ayu...connection dah pulih dan sy kembali mengganassssssss...hehhe!
tq for the not too late wish! hehehh!

ffnfuad said...

happy belated birthday, Ina..

lily lotus said...

happy birthday sweety :)

Ceera said...

hepi besday kak..
Ada kabar gumbira kan, kan kan kan...

e e j a y e y e said...

i miss you k lala. moga happy sokmo!

e e j a y e y e said...

i miss you k lala!

Arlina Rosli said...

ffnfuad: tq dear!

lily: many2 thanks.

ceera: heheh! tq. ni mesti si nemo ckp... :-)

ejay: tq ejay! miss u a lot more!