Friday, January 8, 2010

Masa berlalu...

Hi dolls! Cepat betul masa berlalu. Gambar ni masa saya umur 6 tahun. Bergambar di rumah Tok dgn mak,adi n acik... Rasa mcm baru je saya masuk sekolah rendah...Baru je seronok sekolah menengah n bangga masuk UiTM. Sekarang semuanya dah pun berlalu. Sepanjang hidup ni saya tak pernah menyesal dengan keputusan yg saya buat dan laluan yang saya pilih kerana semuanya dengan rela hati dan tidak dipaksa oleh siapa2 pun.
Tapi bila umur semakin jauh... saya mula terfikirkan apa yang saya dah buat untuk diri sendiri? Apa saya buat untuk membalas jasa ibu bapa? Apa bakti dan amal saya pada agama dan bangsa? Saya tidak mau meninggalkan dunia ini tanpa berbuat sesuatu untuk dividen di alam sana. Apa yang boleh saya sumbangkan... Biarlah org lain tidak menghargainya atau pun org lain tak pernah ambil peduli tapi cukuplah untuk saya bercakap dengan Pencipta...

1 comment:

*ayu the sun* said...

treasure the past but move on, ok?

take care!


ATS SHOPPE - Macam-macam ada!!!