Monday, January 25, 2010

Kata Diet

Lama sungguh tak singgah di Haagen Dazs... Sesekali having sinful meal apa salahnya kan...Hehheee.

Ni my husband punya...Ngee! Waffle with ice cream.

Me? As usual laaaa...Banana Split-Stoberi Cheesecake...Huhuhuu...Tapi lama sangat tak mkn rasa mcm manis sgt2. Lepas ni xde la dying nk mkn stoberi cheesecake sbb rasa mcm terlalu manis...

My BFF ano...Sebab dia dlm keadaan berdiet secara hitler, dia hanya mengambil one scoop saje...bagus la dia kan...Maybe da ada bf kot sbb tu yg diet gile2...

Ni selingan je... kita org mmg suka sgt yogurt... Tapi ano ckp yogurt saya darjat sebab harga yg jauh beza. tp rasanya lebih kurang je...

No comments: