Thursday, January 21, 2010

Baik Buruk ada Blog?

Hi dollssssssssss... Kita tak tau sape baca blog kita n utk apa... Tapi bg saya blog ni sekadar suka2 sbb sy mmg suka blogging dari dulu. Tapi tadi, tak sangka2 ada reader yg pernah baca blog saya yg lama(tak perlu tanya sbb tak akan diberitahu,sy pun lupa email n password blog tu)... dia ym dengan saya thru pingbox kat belah kanan blog ni. Sangat annoying bg tau dia baca blog lama saya dan dia kenal A,B dan C dlm blog lama saya. Lepas tu dia bg pulak link 2 blog lain dan mesti lah sy akan bukak n baca. Kandungan blog tu sgt menyakitkan hati saya sehingga menitis kan airmata saya. Saya sgt sedih dengan perbuatan dia tu... Saya tau org tu baca blog saya dan saya nk bg tau kat sini... Kita ada kehidupan tersendiri dan janganlah menyusahkan org lain dengan sesuatu yg telah berlaku dan tak boleh diubah. Apalah gunanya nak menyakitkan hati org lain. Biarlah, mungkin dia puas. Saya redha. Terima kasih kerana membuka mata saya walaupun tiada kena mengena dengan hidup saya sekarang.

6 comments:

*ayu the sun* said...

mayb niat dia lain kot na..
x per.. ina doakan dia temui jalan yang baik..

kadang2 kita ni cepat disalah ertikan.. and tanpa kita sedar.. kita jatuhkan hukum pulak...

ayu selalu buat mcm tu.. dalam tak sedar.. bila nak tido baru perasan.. berdosa sangat...

so i guess.. people makes mistake.. yang penting moved on..

u take care tau..
ayu kalau perihal kengkawan ni gini lah... over sensitive..
:)

eQbalzack said...

saya dah pernah kena mcm tu dulu...sabar je...manusia ni ada macam2...relax sudah...teruskan berblog...hehe

Arlina Rosli said...

ayu: yup... tp ni mmg menyakitkn ati sbb dia sengaja on purpuse nk sakitkn ati. tq ayu.

EQ:tq... awk pernah kena ke? tak sangka org bole buat mcm tu.

ffnfuad said...

arlina- sabar yeh..sy pun penah terkena jugak..sebab tu sy minimalkan ckp pasal personal dlm blog walaupun itu sah2 blog kita punya kan..huhu

♥♥syahadah♥♥ said...

ramai rupanya pernah terkena..belum lagi bila masuk forum..suka betul bergaduh benda yg menyakitkan..lama2 aku quit..hanya berblog saya..senang hati.bila berblog ada pulak pendengki..oleh itu aku tegaskan pendengki ada di mana mana saja...watchouttt!!

Arlina Rosli said...

ffn: ni bkn sbb personal. tp mmg saje ada org mmg xsuka saya. kita xbole please everybody utk suka kita tp knp yg x kenal batang idung pun bole menyibuk..tq anw.

syahadah: u r rite. mmg susah nk tgk org senang hati tgk hidup org lain hepi...mesti nk menyakitkn hati. suka ati dia la...