Monday, November 16, 2009

Sesi Puji Husband

You know I can't smile without you
I can't smile without you
I can't laugh and I can't sing
I'm finding it hard to do anything
You see I feel sad when you're sad
I feel glad when you're glad
If you only knew what I'm going through
I just can't smile without you
You came along just like a song
And brightened my day
Who'da believed that you were part of a dream?
("who would have believed…")
Now it all seems light years away
And now you know I can't smile without you
I can't smile without you
I can't laugh and I can't sing
I'm finding it hard to do anything
You see, I feel sad when you're sad
I feel glad when you're glad
If you only knew what I'm going through
I just can't smile without you
Now some people say happiness takes so very long to find
Well I'm finding it hard leaving your love behind me
And you see I can't smile without you
I can't smile without you
I can't laugh and I can't sing
I'm finding it hard to do anything
You see I feel glad when you're glad
I feel sad when you're sad
If you only knew what I'm going through
I just can't smile without you...

Thank God I found and marry u sayang... Perkenalan singkat kita orang membawa ke jinjang pelamin. Kami nikah pada 6 April 2007. Masa kenal tu tak de rasa apa2 pun. Kami pergi event usahawan dan kenal kat sana. Di Terengganu Trade Centre. Tapi kesungguhan dan sifat caring tu buat hati saya cair...Macam ais jadi air. Dulu saya suka lelaki yg romantik,suami saya bkn yg pandai berpuisi... tapi hati saya cair krna kesungguhan serta sifatnya yg tak pernah berputus asa. Apa saja ingin saya akan dipenuhi...u name it. Dulu saya seorang yg independent tapi sekarng saya jadi manja2 n spoil. Terlebih2!My husband tak akan biarkan saya drive sorang2. mmg ada org yg bawak saya ke mana2... Cuma ada la 2% saya drive sendiri. Dia kerja kuat utk bagi kesenangan pada saya kerana saya seorg yg amat kuat berbelanja dan boroooooooooos!
Sebab itulah saya sayangkan suami saya(for sure korg pun sayang suami kan..). My dad mmg lega lepas nikahkan saya n Mohd Faizal Hamdan Mustafa sbb he is a nice guy! Pandai amek hati org tua dan soft spoken. Kalau mau cari suami, cari lah yg protective mcm ayah kita. Saya suka suami saya sbb dia mcm ayah saya. warna kulit pun sama. bau pun sama...hehehhe!

2 comments:

metamorphosis said...

my hubby pun mcm my dad... tak berapa romantic, tapi very protective n loving! bau pun sama! hahahaha.... betul la cakap mu!

The Queen Bee said...

alahai bestnye!