Monday, November 23, 2009

My weekend with this cute lil girl

Weekend baru2 ni saya balik kampung...Hujan tak berhenti2. Tapi best sbb tingat zaman kecik2 dulu gi main tangkap ikan kat paya... Bila balik umah kena marah dengan mak. Tapi seronok sangat. Saya balik 4 hari. My husband kena outstation ke Penang so i bawak balik budak kecik ni...Teman saya pegi mana2.

Waktu makan2 adalah part yg paling best sbb budak kecik mkn apa saja yg saya suap. Saya pulak mmg suka kalau budak2 kuat makan...

Sehingga titisan terakhir.

Shower time.

Ready to mandiiiii...Main buih2..Saya pun jadi budak kecik.

Lepas mandi, makeup2 pulak. SYooook! Budak kecik sgt pandai dan suka observe apa kita buat. Nanti besar semoga jadi org berjaya! Ameen!

p/s:Looking forward for our next activity-nk tgk Princess and the Frog

2 comments:

farish H said...

so sweet

*ayu the sun* said...

siapa tu? ur cousin? ur niece? she is so adorable!!!