Monday, September 28, 2009

Raya-Part 1

Hari Raya tak akan lengkap tanpa makan makanggg! Tahun ni saya dan suami beraya di kampung saya dulu di Terengganu baru balik KL. Seperti tahun2 terdahulu mesti la tetamu ayah saya yg ramai. Tapi bagi saya ada kurang yg undefined... tak tau apa yg xde tapi raya mcm xde umpphhh sangat raya this year. Mayb sebab H1N1 n economy sakit kejap kot...
However it is..Raya Tetap Raya...

Ni ruang makan buffet kat luar umah-Garage. sebab tak muat la nk serve dalam umah kalau tetamu serentak dtg lebih dari 100 org kan... so ada yang kita org serve buffet kat luar...

Ni ruang private sikit... Ruang untuk sembang mahram sambil gossip...

Ni ala2 kopitiam. Untuk kaum Adam minum kopi bercawan2...

Ni tempat ahli keluarga jauh mau pun dekat... Sebab lepas makan dorang bole g dapur basuh pinggan sendiri... Alaaa nama lagi famili kan...Huhuuuu... mana larat maid nak buat sbb tetamu pun terlalu ramai...

Apa2 pun...Sangat seronok beraya sebab food sgt sedap dan saya kena workout habis-habisan lepas ni.

No comments: