Tuesday, September 8, 2009

Ku Mau

Saya amat mencintai kereta ini. Mungkinkah ia menjadi milik saya atau mungkin kereta impian hanyalah impian? Boleh ke saya dapatkan nya tahun depan?



Bulan Ramadhan ni saya da berjaya mengurangkan berat badan saya yg ala2 tong ni. Hehehe... Suka sangat. bole la melaram baju2 lama. Hihiii. Saya suka blouse jeans n wedges kat atas ni. rasa mcm sweet n sexy sgt. Lately saya tgk Charles n Keith byk meniru koleksi footwear mcm enzo n nine west. dan harga nya jadi 1/3 dari jenama asal. mmmm...mcm best dan tertekan. best sbb dpt murah tertekan sbb saya saya da byk beli dr enzo. huaaaaaaaaaaa! takpe2. Baru2 ni saya da mula customade wedges n byk tempah blouse sdiri sbb senang. kita bole pilih design n material yg kita suka. Saya sukan crepe silk n satin chiffon. ringan dan flow cantik.
Saya kena fikir jauh sikit. sbb takkan nanti dalam satu majlis saya pakai blouse tup tup tup sama ngn org lain...Hahaha malu besor! kakakakkakaaaaaaaaaaaaaaa!So, jimat sikit bila tempah sbb kalau beli blouse ready made di Zara da RM400-500 sehelai British India RM 700...tapi bila tempah bole dpt kurang sikit.
Lepas raya nanti saya akan bekerja dengan lebih lagi utk mencapai apa yg saya idamkan. Insyaallah!
Minggu depan saya akan mula bercuti. Menghayati Ramadhan dan balik kampung. Persiapan yg berlebih sikit untuk saya dan suami. Sebab raya tahun ni balik Terengganu. Huhuhuhuh!

5 comments:

the kecik said...

salam ramadhan = D

driving the new mazda tu tak berapa mengancam la. kurang umpphh bila tekan minyak. plus belakang dia rendah skit. much better if you amek audi Q7 or the new santa fe.

btw tu my opinion la. if u suka that mazda, just go on = D

Arlina Rosli said...

to kecik...ooo iye ke? u pakai yg mana satu? cx9 ke q7?

the kecik said...

ish.. mana bleh ckp kt public.. kang lhdn kejo. btw the mazda tu not mine. a fren. test drive keta dia mmg tak best. esp tang belakang tu. mcm rendah skit. if org tinggi maybe not comfort la kt belakang tu.

btw, selamat berhari raya di trg!

Husnaini said...

ala mu takyah ambik yg tu,.. mu belila nissan murano ke, BMW X5 ke, or harrier...tp harrier kat mesia semua re-con nyer...

Arlina Rosli said...

Murano biasa sgt...X5 mu la beli.Mahal.Harrier aku xsuka.
CX9 ni paling di minati. tp xtau la dpt beli ke dop.