Friday, August 7, 2009

Kalau di ikutkan kata orang

Sigh!
.
.
.
.
.
Sigh! Huhhhh!

Kalau la kita nak puaskan hati semua orang memang kita tak jadi orang la nampak nya. Jadi apakah? malaikat la kan. Saya pun tak tau kenapa hari ni rase down n tak gembira. Mayb penat...
Sebenarnya, saya ni seorang yang amat suka shopping! Tapi saya tak rasa saya seorang yang suka membazir. Kerana...saya akan beli sesuatu yang saya suka walaupun harganya puluhan ribu jika harganya memang puluhan ribu...tapi saya tak akan beli barang walaupun saya suka jika di jual pada harga 2 ringgit jika harga sebenarnya seringgit.Maksudnya? Maksudnya saya tak suka beli sesuatu kalau nilainya tak setimpal dengan harga...
Tapi semua tu terserah la kan. Kita tak bole tutup mulut orang yang suka cakap mcm2. Tapi yang penting, kita tau apa yang kita buat... Kalau ikut kata hati mati,tapi bagi saya baik ikut kata hati yang rasional sbb kita sebenarnya ada sixth sense. So apa lagi....

1 comment:

Mrs Tamziz said...

ju b urself dear...nk ikut org penat la....u know urself better kan..