Monday, January 5, 2009

Semalam di Kuala Terengganu

Semalam aku di Kuala Terengganu. Ari ni nak gi lagi. Ada keje. Smlm aku duk bilik yg sama aku check in dah seminggu di Primula. Aku xde broadband. tinggal di Kl. Terpaksa la guna wireless kat Primula bayo rm50 sehari which is aku rase mahal. sblm ni aku pakai satu jam charge rm15. tp yg paling sakit hati tak bole log out n log in blk. sekali je...
yg paling suckssssss... signal dia weak n aku slalu dc.
Then aku panggil maintenance yg handle internet. dia godek sikit tp xbole wat ape.

aku:apa mslhnye dik?wireless ke?
dia:bukan wireless
aku:abis tu?
dia:router dekat je ngn bilik ni, tp still unavailable
aku:abis tu wireless ke?
dia:bukan wireles. sbb bilik lain ok. Hanya floor ni je
aku:so refund balik la duit saya
dia:mcm mane nk refund bkn ke da pakai kan?(muka dia bengang)
aku:pakai mcm mane, asik dc.
my bro: pakai kpala hangguk dia...tak bole pakai.(adik aku bengan)
aku:so apa prob dia? wireless ke? bg tau je la..akak mmg blajo bidang ni. akak faham.
dia:bukan wireless(keep on repeating the same answer)
aku:so apa mslhnye...
dia:saya rase wireless......(hahahah...how was tht?)
my bro:refund la balik duit.da 3 hari bayo tp..
dia:(dgn muka dan nada yg serius) awok ckp molek sikit ngn saya...(warning!)
my bro:awk maroh saya??????
.
.
.
.
.
.
.
.
dan tegangg
aku suruh dia keluarr.

nasib kami tak terbela. sedih.
then kami dpt tau yg marah2 kami tu anak kepada tokei company wireless.
ada ke patut dia buat mcm tu... spatutnya org meniaga ni kena pandai mintak maaf...

No comments: