Friday, January 2, 2009

Cuti Di Tahun Baru?


Hari ini aku bercuti dgn sepenuh hati yg dinamakan CUTI.
Tapi sebagai ahli perniagaan manalah ada erti kata cuti sebenar. Aku masih kena fikirkan ttg bisnes bisnes bisnes...Kesian bisnes partner aku yg baru dpt call dari supplier yg tak dapat deliver brg on time. Dia dah tertido dan aku rase tido pun mimpikan bisnes bisnes!



My hubby pun hilang entah di mana...Hahah..aku pun tak tau where to start.
Ok la guys! Aku start all over again. Mcm kite nak berkenalan..mcm mane? lagipun almost 2 years since aku tak serious blogging...Domain lama pun aku tak nak remind sbb nnti my hubby tak suka..yelaa.. byk cerita time studi dulu..time2 huhahuhaaa ngn ex-bf(s)...hehhe. Funny ha. Hubby aku open minded tp aku tak suka la nak guna domain dolu2.

Ok! Where to start?
My name is arlina rosli.
im going to 28 ths year.
Well, dah kawin 6 april 2007(Hubby also a Businessman).
Berasal dari Dungun.
Dulu belajar di UiTM-Diploma ngn Degree Berkenaan Komputer (tp bisnes engineering n melencong ke beauty)
Sekarang tgh further master degree @OUM(hectic huh?)

I do computer n engineering business for living.
I own a business school (RedGlow Academy) sbb terlalu obses pada kecantikan dan makeup!

This is one of my makeup bag.

http://redglow-portfolio.blogspot.com/





No comments: